Σπιρουλίνα Αλεσμένη

Σπιρουλίνα Αλεσμένη Σπιρουλίνα Αλεσμένη

Πρόκειται για ένα βρώσιμο φύκι του γλυκού νερού, με πολλά θρεπτικά συστατικά και πολλές θεραπευτικές ιδιότητες. Είναι η πλουσιότερη φυτική πηγή πρωτεϊνών, πράγμα που την κάνει ιδανικό τρόφιμο για τους χορτοφάγους. Έχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που πρέπει να λαμβάνουμε καθημερινά μέσω των τροφών. Διαθέτει την υψηλότερη περιεκτικότητα σε σίδηρο από όλες τις φυτικές τροφές και είναι πολύ καλή πηγή βιταμίνης Β12, η οποία υπάρχει μόνο στις ζωικές τροφές. Επίσης είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, σε β-καροτίνη, καθώς και σε πολύ-ακόρεστα λιπαρά οξέα. Έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθά στο προεμμηνορυσιακό σύνδρομο. Αποτοξινώνει τον οργανισμό, μειώνει τα επίπεδα της χοληστερίνης και του σακχάρου του αίματος, αποτρέπει την εμφάνιση οστεοπόρωσης, καταστέλλει την όρεξη και βοηθά στην απώλεια βάρους. Στην αγορά μπορούμε να τη βρούμε σε μορφή χαπιού, σκόνης και νιφάδων. Η σκόνη και οι νιφάδες μπορούν να προστεθούν σε σούπες, σαλάτες και χυμούς.

Τρόπος Χρήσης:

Οι ενήλικες να καταναλώνουν έως 3 γραμμάρια σπιρουλίνας ημερησίως, διαλυμένο σε χυμό φρούτων, γάλα ή νερό.
Τα παιδιά συνιστάται να καταναλώνουν έως 1,5 γραμμάριο σπιρουλίνας ημερησίως.

ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ: ΚΙΝΑ

Οι πληροφορίες που δίνονται εδώ έχουν καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν ιατρικές συμβουλές ή γενικότερα συμβουλές για θέματα υγείας, o μόνος αρμόδιος για τις οποίες είναι ο προσωπικός σας γιατρός.

Πηγή: Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας